ГоловнаПолітика

МВС закликало кандидатів у президенти верифікувати свої акаунти в соцмережах

Лише 9 з 44 зареєстрованих кандидатів мають "blue badge" на своїх офіційних сторінках.

У Міністерстві внутрішніх справ звернулися із закликом до кандидатів у президенти України верифікувати свої акаунти в соціальних мережах Facebook і Instagram для запобігання створенню псевдопрофілів кандидатів і недобросовісної агітації.

Відповідні консультації з офісом Facebook провела кіберполіція України, повідомляє прес-служба МВС.

За словами міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, кіберполіція проводитиме спеціальний моніторинг до завершення передвиборної кампанії.

Фото: mvs.gov.ua

"Ми будемо виявляти фейкові профілі в Facebook і Instagram, створені в період передвиборної агітації, які використовують імена офіційно зареєстрованих кандидатів у президенти України. А адміністрація соціальної мережі буде блокувати ці сторінки", - сказав міністр.

За його словами, адміністрацією Facebook передбачена процедура верифікації сторінок кандидатів - отримання відмітки "blue badge" на підтвердження її справжності. При цьому українська кіберполіція погодила з представниками Facebook можливість використання спрощеної та прискореної процедури верифікації для кандидатів у президенти України.

"Саме такі сторінки зможуть безпечно використовувати кандидати для інформування, а користувачі будуть впевнені, що інформація з такої сторінки дійсно підготовлена командою відповідного кандидата в президенти України", - додав глава МВС.

За словами Авакова, станом на 19 лютого 2019 року лише 9 з 44 офіційно зареєстрованих кандидатів мають "blue badge" на своїх офіційних сторінках. У кіберполіції заявили про готовність надати інформаційну та практичну допомогу всім кандидатам в президенти України у верифікації їх сторінок.

Також з представниками Facebook обговорювалися заходи щодо верифікації замовників політичної реклами, які введені соціальною мережею для запобігання недобросовісної агітації. Згідно з новими правилами, рекламодавець повинен підтвердити свою особу і зможе розміщувати таку рекламу лише після успішного проходження перевірки. При цьому користувачам буде доступна інформація про замовника реклами.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram