Всі публікаціїПолітика

"Дзеркало тижня. Україна" програло суд Бойкові

Шевченківський райсуд Києва відхилив позов "Дзеркала тижня. Україна" проти міністра енергетики і вугільної промисловості Юрія Бойка за його твердження про те, що розслідування газети, опубліковане під назвою "Вишка для Бойка", є "заказухою".

"Дзеркало тижня. Україна" програло суд Бойкові
Юрий Бойко
Фото: Макс Левин

Постанову зачитав суддя Анзор Саадулаєв сьогодні, у вівторок, 10 квітня, повідомляє ZN.UA.

"Дзеркало тижня. Україна" подаватиме до апеляційного суду, щойно отримає мотиваційну частину постанови.

Нагадаємо, що в липні 2011 року "Дзеркало тижня. Україна" і журналісти Юрій Ніколов та Олексій Шалайський подали позов до Печерського суду Києва проти міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка за його твердження про те, що розслідування газети, опубліковане під назвою "Вишка для Бойка", є "заказухою".

Видання та журналісти просили суд зобов'язати Юрія Бойка спростувати свої висловлювання. Матеріальні вимоги в позові відсутні.

Зокрема, в коментарі агентству Юрій Бойко повідомив, що має намір звернутися до СБУ з проханням знайти замовників статті "Вишка для Бойка". "Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з'ясували, хто замовник... Це заказуха - сто відсотків", - заявив тоді Бойко.

У статті йшлося про тендер «Чорноморнафтогазу», коли той придбав за $400 млн бурову установку, тоді як на світовому ринку така сама коштує $250 млн. Учасниками тендера стали дві взаємопов'язані зарубіжні фірми.

Згодом офіційні особи "Нафтогазу Україна" стверджували, що решту суми (різниця в ціні - $150 млн) витрачено на додаткові товари і послуги, документального підтвердження чого досі не надано.