ГоловнаЕкономікаДержава

Кабмін списав Києву 2,6 млрд гривень боргу для будівництва метро на Виноградар

Місто зможе спрямувати вивільнені гроші на аванс підряднику.  

Кабмін списав Києву 2,6 млрд гривень боргу для будівництва метро на Виноградар
Фото: Макс Требухов

Кабінет міністрів списав Києву 2,6 млрд гривень боргу для будівництва метро на Виноградар.

Згідно з розпорядженням, прийнятим 18 грудня, затверджено порядок списання боргів, які дорівнюють обсягу підтверджених касових видатків з бюджету Києва в 2018 році на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив "Виноградар", але не більше  ніж 2,6 млрд гривень.

Порядок також передбачає списання боргів Києва в обсязі рівному фінансуванню з держбюджету в 2018 році будівництва Подільського-Воскресенського мосту через Дніпро в обсязі до 1 млрд гривень і капремонту мереж зовнішнього освітлення столиці із заміною ртутних і натрієвих світильників на світлодіодні в розмірі не більше як 300 млн гривень.

Борг Києва перед державою виник після переведення в держборг частини міського боргу в розмірі 350 млн доларів за зовнішніми позиками.

Кабмін дозволив Києву виплатити 2,6 млрд гривень авансу генпідряднику будівництва метро на Виноградар.

Уряд дозволив за передоплатою до 95% вартості закуповувати роботи з будівництва метро, а також матеріали, товари, конструкції, обладнання, науково-технічну продукцію, оплачувати працю, необхідну для будівництва метро, на строк не більше від 2 років.

Передоплата буде використана на купівлю великогабаритного устаткування з тривалим циклом виробництва: ескалаторів, тунельної вентиляції, а також на оплату робіт з підготовки території будівництва, будівництва перегінних тунелів, станційних комплексів з огороджувальними конструкціями "стіна в ґрунті".

Очікується, що прийняття постанови забезпечить будівництво метро на Виноградар в короткі терміни, що запобіжить транспортному колапсу в Києві.

Нагадаємо, що "Київметробуд" має побудувати дві нові станції на зеленій гілці: "Мостицьку" і "Проспект Правди". Роботи триватимуть до 2021 року, а їх бюджет становить 5 млрд 993 млн гривень.

У рамках цього проекту вперше в Києві планують використовувати технологію вертикальних тунелів, тобто вони будуть розташовані один над одним, а не паралельно. "Мостицька" будуватиметься як станція глибокого закладення, а "Проспект Правди" та наступні передбачено будувати відкритим способом, як неглибокі.     

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram