ГоловнаЕкономікаДержава

Тепловози General Electric будуть працювати на маріупольському напрямку

Українській економіці потрібно не менш ніж сто локомотивів на рік.

Тепловози General Electric будуть працювати на маріупольському напрямку
Тепловозы General Electric
Фото: zn.ua

Перший магістральний тепловоз "Тризуб" виробництва компанії General Electric вийшов на Донецьку залізницю, повідомляє канал 112.

Як підкреслив глава уряду, таке рішення істотно поліпшить питання промислової логістики в регіоні.

"Ми вже запустили перші локомотиви на стратегічний напрямок. Природно, ми повинні зробити все, щоб українська економіка, в тому числі, яка орієнтується на експорт, була забезпечена якісною логістикою та інфраструктурою. Тому ми додаємо нові тепловози на напрям Комиш-Зоря — Волноваха і безпосередньо в Маріуполь. Це забезпечить весь промисловий регіон можливістю не тільки відправляти продукцію, але і безпосередньо доставляти її в українські порти, споживачам і на світові ринки", - сказав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

Подальше оновлення рухомого складу, який анонсував прем'єр, дозволить забезпечити стабільне постачання сировиною металургійних комбінатів Маріуполя, які щорічно приносять Україні понад 2 млрд дол. валютної виручки.

Українській економіці потрібно не менш ніж сто локомотивів на рік, про це на своїй сторінці у Facebook пише керівник Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.

"У складному питанні виходу з кризи тяги на УЗ отримано перший фактичний результат. Не договір, не меморандум, не політична обіцянка, а реальний внесок у майбутнє. Розумію, що мій ентузіазм у цьому питанні розділять не всі учасники ринку. Масштаб події не такий великий. Введення в експлуатацію, наприклад, за рік сотого нового локомотива віталося б ширше і мало б більш позитивне значення для розвитку залізниці та економіки в цілому. Але ж хочеться вірити, що з цього локомотива почнеться реальна трансформація і розвиток УЗ. Нехай він буде символом майбутніх успіхів!" - каже Олександр Криворучко, керівник Асоціації власників вагонів.

Нагадаємо, проблемі залізничного сполучення з Маріуполем понад чотири роки. Електрифіковані колії залишилися на окупованій території. Пасажирські та вантажні поїзди були перенаправлені з альтернативної одноколійної лінії, яка пропускала не більш ніж 10 пар поїздів. Після втручання Володимира Гройсмана "Укрзалізниця" у 2016-2017 роках розширила ділянку дороги Камиш-Зоря — Волоноваха в напрямку Маріуполя. Це дозволило збільшити пропускну спроможність до 20 пар на добу.

Магістральні тепловози ТЭ33А виробництва General Electric мають сучасні технічні характеристики, вони потужніші за машини, що експлуатуються, і споживають до 20% менше палива. Загалом "Укрзалізниця" має намір придбати 30 нових локомотивів уже до весни наступного року.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram