Угорська лоукост-авіакомпанія Wizz Air з 1 листопада змінить політику безкоштовного перевезення ручного багажу, зменшивши габарити речей, перевезення яких включено в квиток.
Про це повідомляє Аvianews.com.
Згідно з новими правилами, пасажири, які не купили пріоритетну посадку, зможуть взяти на борт тільки невеликий предмет з габаритами до 40х30х20см.
У разі, якщо мандрівник візьме з собою сумку більшого розміру, її необхідно буде за гроші здавати в багаж. Зараз пасажир без пріоритетної посадки з ручним багажем з розмірами до 55х40х23 см повинен здавати його в багаж, але плата за це не стягується.
Пасажири, які придбали пріоритетну посадку, після набуття чинності нових правил, як і раніше зможуть брати в салон літака один основний предмет з габаритами до 55х40х23 см і додатковий з розмірами до 40х30х20 см.
Також Wizz Air ввів нову норму платного провезення багажу 10 кг з ціною перевезення від 7 євро.
Як компенсацію за незручності пасажирам, які встигли купити квитки до 10 жовтня на рейси після 1 листопада і не оплатили послугу пріоритетної посадки, Wizz Air безкоштовно додасть в бронювання безкоштовне перевезення 10 кг багажу.
Пасажирам, які оплатили перевезення багажу за аналогічним бронюванням, безкоштовно додадуть в квиток пріоритетну посадку.
Нові правила в Wizz Air анонсували через кілька тижнів після того, як аналогічні правила ввів інший лоу-кост - Ryanair. Обидва авіаперевізники аргументували зміну політики необхідністю зменшити затримки рейсів, пов'язані з обробкою ручної поклажі.
Нагадаємо, Wizz Air першим ввів оплату ручної поклажі в 2012 році і став першим і єдиним авіаперевізником в Європі з таким типом збору. Нововведення в компанії пояснили тим, що пасажири будуть брати з собою в літак переважно невеликий багаж, що зменшить кількість затримок рейсів.
Минулого року Wizz Air скасував плату за ручний багаж, а в червні 2018-го - повернув.