ГоловнаЕкономікаБізнес

УЗ відремонтувала п'ять рейкових автобусів Pesa для нової лінії в аеропорт "Бориспіль"

На Центральному вокзалі Києва також почалася реконструкція платформи 14-ї колії.

УЗ відремонтувала п'ять рейкових автобусів Pesa для нової лінії в аеропорт "Бориспіль"
Фото: gortransport.kharkov.ua

"Укрзалізниця" відремонтувала п'ять рейкових автобусів Pesa на 90 місць для нової залізничної лінії в аеропорт "Бориспіль".

Про це повідомила прес-служба компанії.

"Днями привели до ладу п'ять автобусів виробництва фірми Pesa Bydgoszcz SA. Їх залишилося тільки пофарбувати й облаштувати інтер'єр салону. Ремонт робили, як водиться, своїми силами, в локомотивному депо "Гречани". У кожному рейковому автобусі плануємо розмістити до 90 сидінь", - заявив з цього приводу в.о. гендиректора УЗ Євген Кравцов.

У локомотивному депо "Гречани" було проведено ремонт основних вузлів рейкових автобусів, у тому числі дизельних двигунів, систем опалення, вакуумних туалетів, модернізовано системи радіозв'язку та оповіщення пасажирів, оновлено інтер'єр кабіни машиніста, інформаційні табло.

У вагонах буде облаштована зона перевезення багажу: для цього встановлюють спеціальні стійки.

На Центральному вокзалі Києва також почалася реконструкція платформи 14-ї колії, з якої будуть відправлятися експреси в аеропорт. "Перший потяг, як і обіцяли, вийде на маршрут у цьому році", - сказав керівник "Укрзалізниці".

Поїзд з Центрального залізничного вокзалу Києва до аеропорту доїжджатиме орієнтовно за 40 хвилин із зупинками на станціях "Видубичі" і "Дарниця".

Нагадаємо, в 2011 році Україна в рамках проекту "Повітряний експрес" (швидкісної електрички з Києва в аеропорт "Бориспіль") уклала кредитний договір з Ексімбанком Китаю на 372,3 млн доларів. Генпідрядником проекту повинна була стати China Machinery Engineering Corporation. Перший символічний костур, який означав початок реалізації нацпроекту, забили ще наприкінці 2011 року. Однак після цього будівництво зупинилося.

Восени 2015 року ревізія діяльності держпідприємства "Нацпроект "Повітряний експрес" виявила розкрадання на сотні мільйонів гривень. У квітні 2017 року колишнього в.о. директора підприємства відправили під заочний суд.

У квітні 2017 року до проекту повернулися. Гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін заявив, що за нинішніх темпів розвитку аеропорту рейкове сполучення з Києвом стане необхідним уже через кілька років.

У лютому 2018 року Кабінет Міністрів затвердив проект будівництва швидкісної залізничної лінії між Києвом і аеропортом "Бориспіль", розроблений компанією "Укрзалізниця".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram