ГоловнаЕкономікаБізнес

Боржавська вузькоколійка в першому півріччі працювала тільки чотири місяці через злодіїв і несправності

Злодіїв, які розібрали частину колії, так і не знайшли.

Боржавська вузькоколійка в першому півріччі працювала тільки чотири місяці через злодіїв і несправності
Фото: Александр Рудоманов

Боржавська вузькоколійна залізниця в Закарпатській області в першому півріччі працювала тільки чотири місяці через злодіїв і несправності.

Про це йдеться у відповіді "Укрзалізниці" на депутатський запит.

8 лютого невідомі вкрали частину колії, у зв'язку з чим до 28 квітня відновлювали верхню її частину. Національна поліція і Служба безпеки України, до яких звернулися залізничники, так і не знайшли злодіїв.

Крім того, ще п'ять разів ламався тепловоз: у січні вийшов з ладу допоміжний генератор, у лютому - вал розподільчої коробки, в травні - вал компресора, паливний насос і головний генератор. Локомотив зазвичай ремонтують у депо Королево, після чого повертають на рейс.

"Укрзалізниця" зазначає, що причиною частих несправностей є локомотиви, які вичерпали ресурс служби. Існує гостра потреба в придбанні нових.

Фото: Олександр Рудоманов

Загалом на баланс Боржавської вузькоколійної дорозі записано три локомотиви, але тільки один - ТУ2-034 - в експлуатації. Локомотив збудований у 1956 році, востаннє капітально ремонтований 2003 року.

Локомотив ТУ2-097, побудований у 1957 році, використовується Ужгородською дитячою залізницею, а ще один локомотив - ТУ2-018 - поламаний і не експлуатується, оскільки в умовах депо відновити його неможливо. Він був побудований у 1956 році, останній капремонт проходив ще 1991 року.

Також на Боржавській залізниці експлуатують три пасажирські вагони 1991 року випуску, останній ремонт вони пройшли 2017 року.

Нагадаємо, Боржавська вузькоколійна залізниця (Виноградово-Іршава) - одна з трьох робочих вузькоколійних залізниць в Україні (Антонівка-Зарічне та Рудниця-Гайворон).

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram