ГоловнаЕкономікаБізнес

WizzAir повернув плату за ручну поклажу

Пронести в салон безкоштовно можна тільки ноутбук або жіночу сумочку.

WizzAir повернув плату за ручну поклажу
Фото: alexcheban.livejournal.com

Угорський лоукостер Wizz Air змінив правила перевезення ручної поклажі на своїх рейсах. Як повідомляє прес-служба компанії, через обмежену кількість місць на борту вона не може гарантувати пасажирам місце для ручної поклажі в салоні літака.

При цьому авіаперевізник залишає таке право для пасажирів з "Wizz Priority" - послугою пріоритетної посадки.

"Ручна поклажа всіх пасажирів, які не набули Wizz Priority, буде розміщена в вантажному відсіку повітряного судна, її зможуть забрати на багажному поясі в аеропорту прибуття", - відзначили в Wizz Air.

Нагадаємо, перевізник скасував плату за ручну поклажу в жовтні 2017 року. Wizz Air відомий також тим, що першим ввів оплату ручної поклажі в 2012 році і став першим і єдиним авіаперевізником в Європі з таким типом збору. Нововведення в компанії пояснюють тим, що пасажири братимуть з собою в літак переважно невеликий багаж, що зменшить кількість затримок рейсів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram