ГоловнаЕкономікаБізнес

Як продавати в соціальних мережах? - найспекотніші тренди на онлайн-конференції "SMM Day"!

Для того, щоб досягти 50 мільйонів користувачів, радіо знадобилося 38 років, телебаченню - 13, Інтернету - 4, iPod - 3 роки, а найпопулярнішій американській соціальній мережі, щоб досягти числа в 100 мільйонів користувачів, знадобилося менш ніж 9 місяців. І це не дивно, адже щосекунди кількість акаунтів стає більшою на 8 - саме стільки людей реєструється в мережі. Соціальні мережі - це ласий шматочок для будь-якого бізнесу.

23 червня на онлайн-конференції

WebPromoExperts SMM Day провідні експерти-практики розкажуть, як просувати свій бренд в соціальних мережах, збільшувати продажі і залучати нових клієнтів. Вас очікують доповіді від 1+1 Media, AIR, ENGINE Digital, MokCo, Сидорин Лаб, G-Tag, Median ads, InstaFest та інших! Для кого ця конференція?

  • для власників бізнесу і керівників компаній
  • для спеціалістів у галузі SMM, інтернет-маркетингу, PR, реклами й організації заходів
  • для блогерів і фрілансерів
  • для новачків у галузі SMM

Ви отримаєте:

  • 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
  • 8 годин прямого ефіру з кращими фахівцями ринку;
  • подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

Як потрапити на конференцію?

Захід безкоштовний в онлайні, для участі необхідно зареєструватися. В день проведення конференції вам відправлять лист із нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори: «WebPromoExperts», «WebPromo»

Зареєструватися на конференцію!

Вас може зацікавити:

Контент-маркетинг - блог Академії WebPromoExperts

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram