ГоловнаЕкономікаДержава

Запуск потяга з України в Іран неможливий через відсутність 160 км колії, - УЗ

Поїзд зможе доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону.

Запуск потяга з України в Іран неможливий через відсутність 160 км колії, - УЗ
Фото: academic.ru

Запуск потяга "Україна - Іран" неможливий через відсутність 160 км залізничної колії в Ірані.

Про це повідомив голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Бальчун.

"Заявами про відставку керівництва "Укрзалізниці" міністр інфраструктури прикриває власну некомпетентність і непрофесіоналізм. Черговий приклад - анонс тестового потяга в "нікуди", - зазначив Бальчун.

За словами транспортного експерта Олександра Кави, тестовий потяг до Ірану, анонсований Мінінфраструктури, зможе доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону - далі відсутнє залізничне сполучення.

"Цей поїзд може доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону в місті Астара. Залізничні перевезення можливі з Батумі тільки в Астара. До найближчої іранської залізничної станції "Рашт" - 160 км. І цю колію ще треба побудувати. На це може знадобитися три-чотири роки. Якщо туди прибуде українська сільськогосподарська продукція, її доведеться вантажити на автомобілі, і так перевозити по території Ірану", - наглосив він.

Бальчун також зазначив, що під час обговорення домовленостей з іранською стороною про реалізацію цього проекту представників "Укрзалізниці" не залучали для дослідження можливості запуску зазначеного поїзда.

Нагадаємо, 31 січня минулого року тестовий рейс нового контейнерного поїзда за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай (через Каспійське і Чорне моря) дістався до кордону Китаю на 16-й день шляху.

Поїзд у складі 10 вагонів і 20 сорокафутових контейнерів був відправлений 15 січня через Чорноморська. Цей маршрут є новим напрямком "Шовкового шляху" і альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки в східному напрямку в обхід території Росії. Він включає поромні переправи Чорного і Каспійських морів (Чорноморськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і покликаний стати конкурентним порівняно з традиційним сухопутним маршрутом.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram