ГоловнаЕкономікаДержава

260 іноземних торгових суден заходили в кримські порти після анексії

Рішення України про закриття портів ігноруються.

 260 іноземних торгових суден заходили в кримські порти після анексії
Лайнер Ocean Majesty зашел в порт Ялты в сентябре 2014 года
Фото: blackseanews.net

За період з 18 березня 2014 року по 15 серпня 2016 року 260 торгових суден під прапорами 32 країн заходили в порти окупованого Криму - Євпаторії, Севастополя, Ялти, Феодосії, Керчі, - порушуючи заборони і санкції.

Про це свідчить моніторинг видання BSNews, яке використовує для цього системи відстеження суден за АІС (автоматична ідентифікаційна система).

Моніторинг ведеться щодо морських суден, які здійснюють пасажирські та вантажоперевезення в/із портів Кримського півострова, а також спеціальних суден, що беруть участь у реалізації великих інфраструктурних проектів окупаційної влади (земснаряди, судна-кабелеукладачі, трубоукладачі).

За інформацією видання, в порти окупованого Криму заходили судна з прапорами Антигуа і Барбуди, Белізу, Болгарії, Камбоджі, Кайманових островів, Китаю, Коморських островів, ДР Конго, Кіпру, Греції, Італії, Південної Кореї, Ліберії, Мальти, Маршаллових островів, Молдови, Монголії, Палау, Панами, Португалії, Росії, Сент-Кітс і Невіс, Сент-Вінсент і Гренадіну, Сьєрра-Леоне, Сингапуру, Шрі-Ланки, Танзанії, Того, Албанії, Туреччини, Тувалу, Вануату.

Нагадаємо, що 30 квітня 2014 року Україна офіційно закрила порти Криму ("Севастополь", "Євпаторія", "Ялта", "Феодосія" і "Керч") для міжнародного судноплавства. Крім того, до Кримінального кодексу України внесено статтю 332-1 про порушення правил в'їзду на тимчасово окуповану територію України. Згідно з цим законодавчим актом, члени екіпажу судна, що прибувають на його борту в Крим, потрапляють під адміністративну та кримінальну відповідальність перед Україною за незаконний груповий перетин кордону та за порушення порядку в'їзду на окуповану територію.

Через рік вони були вилучені з переліку морських портів України, відкритих для заходження іноземних суден.

Попри заборону, багато суден ігнорують рішення України та, як і раніше, заходять у кримські порти.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram