ГоловнаЕкономікаБізнес

Азербайджан хоче збирати 12-15 українських Ан-178 на рік

Україна і Азербайджан готуються створити спільне підприємство.

Азербайджан хоче збирати 12-15 українських Ан-178 на рік
Ан-178
Фото: EPA/UPG

Україна представить попередню програму і структуру організації та планування, будівництва і забезпечення діяльності на території Азербайджану підприємства зі збірки українських літаків типу Ан-178, повідомляють на сайті Кабміну.

Домовленості про це було досягнуто в п'ятницю в рамках 11-го засідання спільної Міжурядової азербайджансько-української комісії з питань економічного співробітництва.

Рішення прийнято для розвитку вже досягнутих домовленостей між ЗАТ "Азербайджан Хава Йолларі" і ДП "Антонов" від 7 червня 2016 року про виробництво українських літаків типу Ан-178 в Азербайджані. Проектна потужність підприємства становитиме 12-15 літаків на рік.

Нагадаємо, 7 червня Азербайджан висловив зацікавленість в організації складання новітнього українського літака Ан-178 на своїй території.

У травні 2015 року між "Антоновим" і азербайджанською авіакомпанією Silk Way Airlines було підписано контракт на постачання десяти Ан-178. Постачання перших двох літаків, згідно з умовами контракту, мають забезпечити до кінця 2018 року, решти восьми машин - за погодженням сторін. Азербайджан розраховує, що до середини 2018 року, коли буде поставлено перший літак, будуть підготовлені виробничі потужності для складання Ан-178 на його території.

Водночас президент ДП "Антонов" Михайло Гвоздьов заявив, що плани розширення співробітництва за програмою Ан-178 не передбачають продажу технологій Ан-178 Азербайджану. Йдеться про коопераційне виробництво. На території Азербайджану відбуватиметься тільки остаточне складання літака.

Ан-178 уперше піднявся в повітря 7 травня 2015 року. Він призначений виконувати всі основні завдання транспортного літака, серед яких - матеріально-технічне забезпечення, парашутне десантування вантажів на платформах, перевезення хворих, транспортування техніки, доставка устаткування і двигунів.

Будівництво першого екземпляра літака почалося 2013 року, при цьому сам літак розроблявся з 2010 року як заміна для застарілих моделей Ан. Літак створено на базі пасажирського Ан-158, лише нещодавно запущеного в серійне виробництво.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram