ГоловнаЕкономікаБізнес

Між Харковом і Києвом почав курсувати двоповерховий потяг

УЗ відремонтувала один із двох потягів цього типу.

Між Харковом і Києвом почав курсувати двоповерховий потяг

У п'ятницю, 12 лютого, в рейс за маршрутом Київ - Харків вирушив двоповерховий поїзд Skoda. Він курсуватиме до 25 березня.

Як повідомляє "Укрзалізниця", денний швидкісний поїзд Інтерсіті №785/786 уведено в графік для вивчення пасажиропотоку.

Він курсуватиме по п'ятницях, неділях і середах. Відправлення з Харкова о 06:45 і прибуття до Києва о 14:24. Поїзд зупинятиметься в Полтаві о 8:26, Кременчуці о 9:35, Знам'янці об 11:10 і на ст. Т. Шевченка у Смілі о 12:14.

Зворотно з Києва Skoda вирушатиме о 15:00 і прибуватиме до Харкова о 22:29. Графіком проходження передбачені зупинки в Смілі о 17:10, Знам'янці о 18:11, Кременчуці о 19:24 і Полтаві о 20:58.

Квитки на цей поїзд можна придбати максимум за 10 діб до відправлення поїзда.

Вартість квитка залежить від типу вагона і дня тижня і становить на весь маршрут (з Харкова до Києва) від 140 до 360 грн. Вартість проїзду з Полтави до Києва - від 119,75 грн до 305,15 грн, з Кременчука до Києва - від 105,52 грн до 268,83 грн. Проїзд на ділянці Знам'янка - Київ буде коштувати від 91,07 грн до 232,66 грн, на ділянці Сміла - Київ - від 76,80 грн до 195,39 грн.

Двоповерховий потяг Skoda зняли з експлуатації ще в листопаді 2014 року для проведення поточного ремонту. На початку грудня 2015 року в.о. генерального директора "Укрзалізниці" Олександр Завгородній говорив, що його пустять ще до початку 2016 року в кільцевому маршруті "Полтава - Кременчук - Київ". Однак ремонт затягнувся до 20 січня.

Другий з наявних в "Укрзалізниці" двоповерхових поїздів також зняли з експлуатації. Завершити його ремонт планують до травня.

"Укрзалізниця" раніше планувала пустити двоповерховий потяг на маршрут Київ - Харків із 12 липня, проте переглянула ці терміни на користь більш раннього запуску.

Двосистемний електропоїзд Skoda EJ675 складається із шести двоповерхових вагонів, із них два - головні моторні з кабінами управління. Він призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеної комфортності з максимальною експлуатаційною швидкістю до 160 км/год. залізницями України з шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії. Загальна кількість місць у поїзді - 636, з них 46 - першого класу і 590 - другого.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram