ГоловнаЕкономікаБізнес

Великий китайський онлайн-магазин відмовився обслуговувати Крим

Уже оплачені товари доставлять

Великий китайський онлайн-магазин відмовився обслуговувати Крим
Фото: EPA/UPG

Один із найпопулярніших інтернет-магазинів, китайський "АліЕкспрес" (AliExpress), перестав обслуговувати клієнтів з анексованого Росією Криму.

Про це заявили у службі технічної підтримки інтернет-магазину, повідомляє "Крыминформ".

"З жалем повідомляємо, що зараз покупці Криму не можуть здійснювати замовлення за допомогою AliExpress. З деяких причин логістична компанія не може доставити Ваше замовлення у Ваш регіон. Ми намагаємося знайти спосіб вирішення проблеми, і якщо його знайдемо, повідомимо Вас про це на вашу пошту", - йдеться в повідомленні.

Уже сплачені та відправлені товари доставлять, повідомили в інтернет-магазині.

Восени цього року китайський AliExpress уже змінював правила обслуговування кримчан, які замовляли товари як жителі окремої держави.

Інтернет-магазин AliЕxpress входить до складу холдингу Alibaba Group. 34,4% акцій компанії належить японському банку SoftBank, 24% - американській компанії Yahoo!

Нагадаємо, обмеження для кримчан вже ввели компанії Google, Apple, Hewlett-Packard і Dell, найбільший у світі реєстратор доменних імен GoDaddy Group, розробник ігор Valve Corporation, інтернет-магазин Amazon, платіжні системи PayPal, Visa і MasterCard.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram