ГоловнаЕкономікаБізнес

Дилери прогнозують обвал українського авторинку

Людей, у яких досить грошей на машину, майже не залишилося

Дилери прогнозують обвал українського авторинку
Фото: sia-motorshow.com.ua

Продажі автомобілів в Україні у 2014 році скоротяться приблизно на третину у зв'язку з девальвацією та зниженням доходів громадян.

Такі оцінки озвучили виданню Hubs учасники ринку.

"Попередньо очікуємо, що продажі у 2014 році будуть приблизно на 30% нижчі, ніж у 2013 році. А якщо не будуть вжиті заходи щодо зупинки обвалу валюти, то й ще гірше. Що стосується вартості автомобілів, то можна припустити, що вони дорожчатимуть до тих пір, доки падатиме курс гривні", - заявив директор відділення стратегічного планування автомобільного холдингу "Атлант-М".

Директор департаменту маркетингу та реклами "НІКО Менеджмент" Ярослав Вовк також прогнозує, що автомобільний ринок до кінця року скоротиться на 30% порівняно з 2013-м до 140 тис. машин. При цьому він зазначив, що стабілізація курсу, скасування утильзбору, відновлення автокредитування та нормалізація суспільно-політичної ситуації в країні здатні досить швидко вирівняти ситуацію на ринку.

"Якщо у минулому році в Україні було продано близько 210 тис. авто, то у 2014 році ми очікуємо, що показник буде на рівні 130-140 тис. Люди дуже довго звикають до нових цін. Наприклад, після обвалу гривні у 2008-му минуло близько року, перш ніж автопродажі почали відновлюватися", - заявив у свою чергу голова правління  "ВіДі АвтоСіті "Артем Ткаченко.

Він додав, що людей, у яких було достатньо грошей, щоб купити автомобіль, вже практично не залишилося.

"Нинішня криза має всі шанси перевершити кризу 2008-2009 років. Вже очевидно, що її переживуть не всі автомобільні компанії. Наскільки мені відомо, у деяких містах вже почали закриватися дилерські підприємства", - заявив Ткаченко.

Нагадаємо, український автомобільний ринок за підсумками 2013 зайняв 13 місце в Європі. Якщо продажі впадуть до 140 тис. машин, Україну обженуть Данія, Чехія та Норвегія.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram