Всі публікаціїЕкономіка

Настрої споживачів в Україні поліпшилися

Однак повільне зростання економіки не дозволяє українцям позитивно дивитися в майбутнє.

Настрої споживачів в Україні поліпшилися
Фото: Макс Левин

Споживчі настрої в Україні поліпшилися. У квітні їх індекс підвищився на 4,2 п.п. - до 81,7 порівняно з березнем.

Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке проводить GfK Ukraine.

За оцінками компанії, зростання індексу відбулося передусім за рахунок індексів поточного матеріального становища і доцільності робити великі покупки, тоді як очікування розвитку економіки майже не змінилися. Такі зміни можна пояснити зменшенням девальваційних та інфляційних очікувань на тлі зростання очікувань щодо безробіття. Ці очікування відображають стабільність курсу гривні та споживчих цін на тлі гальмування майже до нуля темпів економічного зростання, перш за все в промисловості.

"Досягнення фінансової та цінової стабільності сприяло поліпшенню споживчих настроїв, проте стагнація економіки і далі турбує українців і не дозволяє позитивно дивитися в майбутнє", - коментують аналітики GfK Ukraine.

Нагадаємо, споживчі настрої українців почали поліпшуватися з настанням весни.