Всі публікаціїЕкономіка

Уряд Казахстану посилює роль транспортного сектору

Сьогодні важливо стимулювати розвиток нових ринків за допомогою формування транспортних маршрутів.

До 2020 року Казахстан має стати найбільшим транспортно-логістичним хабом (вузлом) на території євразійського простору.

Про способи досягнення цієї амбітної мети говорили під час круглого столу "Перспективи розвитку транспортної інфраструктури Казахстану", який відбувся в межах Астанинського економічного форуму, повідомляє прес-служба Інституту Горшеніна.

Ключовою темою круглого столу стало формування комплексного бачення транзитних та логістичних можливостей Казахстану, розвиток транспортної інфраструктури та майбутні перспективи інтеграції транспортно-комунікаційного комплексу країни в міжнародній транспортній мережі.

Відкриваючи обговорення за круглим столом, віце-міністр транспорту і комунікацій Республіки Казахстан Азат Бектуров зазначив, що уряд Казахстану посилює роль транспортного сектору і розуміє, що розвиток транзиту і логістики між Сходом і Заходом є дуже важливим питанням.

"Казахстан зобов'язаний використовувати своє вигідне транзитне розташування на шляху всіх наземних маршрутів з Азії до Європи", - сказав віце-міністр.

Водночас Азат Бектуров звернув увагу учасників обговорення на те, що зараз важливо стимулювати розвиток нових ринків за допомогою формування транспортних маршрутів, принципів ціноутворення, оподаткування, систем розрахунків, інформаційного обміну та зміцнення міждержавного співробітництва у транспортній сфері.

У роботі круглого столу взяли участь представники Організації економічного співробітництва, Колумбійського університету США, представництва Міжнародного союзу автомобільного транспорту (МСАТ), керівники національних компаній і підвідомчих підприємств міністерства транспорту та комунікацій Республіки Казахстан.

Нагадаємо, що в роботі Астанинського економічного форуму беруть участь віце-президент Інституту Горшеніна Віктор Соколов і директор політичних програм Інституту Горшеніна Євген Курмашов.