Всі публікаціїЕкономіка

Українці "підсіли" на соцмережі

Їх відвідують 52% української інтернет-аудиторії.

Українці "підсіли" на соцмережі

У першому кварталі 2012 року соціальні мережі стали найпопулярнішою в Україні послугою в Інтернеті. Про це йдеться в дослідженні GfK, яким володіє proIT.

"ВКонтакте", Facebook і "Одноклассники" відвідують регулярно 52% інтернет-аудиторії країни - це дані за 1 квартал. В абсолютних цифрах це 7,62 млн (зважаючи на те, що загалом аудиторія становила 14,71 млн осіб, а це 38% дорослого населення країни).

У першому кварталі соціальні мережі вперше посунули за популярністю послугу e-mail, яка була абсолютним лідером із 2009 року.

Показово, що 2009 року регулярних користувачів соцмереж було лише 26% від загальної аудиторії, або трохи більше за 2 млн осіб.