Всі публікаціїЕкономіка

Київський фестиваль реклами підрахував кількість конкурсних робіт

Уперше найбільшу кількість робіт подали не з України.

Київський фестиваль реклами підрахував кількість конкурсних робіт

Кількість конкурсних робіт, які подали на 13-й Київський міжнародний фестиваль реклами, одним із головних медіа-партнерів якого є LB.ua, становить 1692 штуки.

Це на 12,5% більше, ніж було подано робіт на 12-й КМФР.

Найбільший приріст показав конкурс PR-проектів - кількість робіт порівнянні з 2011 роком збільшилася більш ніж удвічі - до 66 штук.

Найчисленнішим цьогоріч став конкурс "Дизайн", на який було подано 342 роботи.

Уперше в історії проведення КМФР найвищу сходинку за кількістю конкурсних робіт займає Росія (731 робота), відтіснивши Україну (684) на друге місце.

Цього року на фестиваль уже зареєструвалося 440 учасників з 16 країн світу. Онлайн-реєстрація на КМФР триватиме до 15 травня.

Нагадаємо, захід відбудеться в Одесі 23-26 травня.