Всі публікаціїЕкономіка

Припинення випуску вазівської "сімки" допомогло збільшити її продажі

Найбільш продаваною моделлю ВАЗу стала Lada Kalina.

Припинення випуску вазівської "сімки" допомогло збільшити її продажі
Фото: dailycars.ru

Російський "АвтоВАЗ" збільшив у квітні продажі автомобілів моделі 2107 в півтора разу порівняно з березнем, до 4,873 тис. штук.

Причиною зростання продажів цієї моделі могло стати повідомлення про те, що компанія остаточно припиняє виробництво "сімки", вважає директор зі зв'язків з громадськістю "АвтоВАЗу" Ігор Буренков.

Незважаючи на зростання продажів Lada 2107, "АвтоВАЗ" у квітні знизив продажі в Росії на 10,7%, до 50,102 тис. автомобілів.

Бюджетній моделі

Lada Granta, яку "АвтоВАЗ" випустив на ринок на початку цього року на заміну "класиці", у квітні так і не вдалося стати лідером продажів.

Попит на "класику" дуже впав. Пора прощатися— Ігор Буренков, директор зі зв'язків з громадськістю "АвтоВАЗу"

Найпопулярнішою залишилася Lada Kalina з результатом 13,890 тис. штук, другою у списку лідерів виявилася Priora (11,374 тис. автомобілів), а Granta посіла лише третє місце (9,798 тис. штук).

Після зняття з виробництва "класики" на конвеєр "ИжАвто" з другої половини літа цього року вийде Lada Granta, а загалом 2012 року в Тольятті й Іжевську планують випустити близько 140 тис. авто цієї моделі.

За січень-березень продажі "АвтоВАЗу" в РФ знизилися на 13,6%, до 159,490 тис. автомобілів.

Нагадаємо, "АвтоВАЗ" вирішив остаточно розпрощатися з

класичною моделлю Lada 2107 через 30 років після початку виробництва.

"Сімка" через свою низьку ціну (від 206 тис. руб.) ще недавно була найпопулярнішою моделлю "АвтоВАЗу". Два роки тому, коли стартувала держпрограма утилізації автомобілів, продажі "класики" (Lada 2105/2107) доходили до 17 тис. одиниць на місяць. Але вже торік попит на ці автомобілі почав різко падати, а "АвтоВАЗ" переніс їхнє виробництво на "ИжАвто".