Всі публікаціїЕкономіка

Київський фестиваль реклами продовжив термін прийому конкурсних робіт

Організатори закликають поквапитися

Київський фестиваль реклами продовжив термін прийому конкурсних робіт

Оргкомітет Київського міжнародного фестивалю реклами продовжив терміни подання конкурсних робіт на тиждень.

Дедлайн для бажаючих взяти участь у 13-му КМФР переноситься на 27 квітня. У цей день всі роботи повинні бути розміщені на сайті, а рахунки сплачені.

Вже 7 травня журі фестивалю береться до роботи.

Ті, хто бажає відвідати фестиваль, повинні зареєструватися на сайті kiaf.com.ua до 10 травня, і сплатити за участь до 15 травня.

Нагадаємо, КМФР запустив рекламний ролик.