ГоловнаКультура

Астрономи назвали астероїд на честь героя "Зоряного шляху"

Ім'ям американського кіноактора Леонарда Німоя назвали астероїд, відкритий в 1988 році

Астрономи назвали астероїд на честь героя "Зоряного шляху"
"Долгой жизни и процветания!"

Центр малих планет Смітсонівської астрофізичної обсерваторії присвоїв астероїду 1988 RA5, відкритому в 1988 році в Європейській Південній обсерваторії, ім'я американського актора Леонарда Німоя, відомого як виконавець ролі Спока в серіалі "Зоряний шлях" (Startrack).

Про це повідомляє Universe Today.

Об'єкт, який тепер офіційно називається 4864 Nimoy, був виявлений і досліджений бельгійським астрономом Анрі Дебейонем. Він являє собою кам'янистий астероїд близько 10 км у діаметрі, що обертається навколо Сонця з періодом 3,9 року. Астероїд знаходиться у внутрішній частині головного поясу, між орбітами Марса і Юпітера. Нове ім'я астероїда опубліковано в останньому циркулярі малих планет.

Астероид 4864 Nimoy
Фото: universetoday.com
Астероид 4864 Nimoy

Нагадаємо, відомий американський актор Леонард Німой помер у віці 83 років 27 лютого цього року.

Всесвітню популярність Німой придбав, зігравши в науково-фантастичному серіалі "Зоряний шлях". Його персонаж Спок - прибулець з планети Вулкан, який служив на зорельоті "Ентерпрайс", навколо якого відбуваються події всесвіту "Зоряного шляху". Крім серіалів, Спок у виконанні Німоя з'являвся також у повнометражних фільмах, у тому числі і в останньому із серії - "Стартрек: Відплата", який вийшов у 2013 році.

Німой також займався фотографією і став автором 11 книг, серед яких - його автобіографія "Я не Спок" (1975) і мемуари "Я Спок" (1995).