Про 7 світлофорів і тисячі квадратних метрів нового дорожнього покриття

Дороги в Ірпені виглядали не краще, як у більшості невеликих містечок України: вибоїни, зношене покриття, калюжі після дощу і лише натяк на тротуари. Так було менше двох років тому.

Фото: Надано Володимиром Карплюком

Коли я прийшов на посаду, то одразу сказав своїй команді: не зробимо дороги – не маємо права називатися містом. Тому 2016 рік ми оголосили роком доріг. Самі для себе поставили завдання і намагалися максимально його виконати. Зараз маємо перші підсумки: тільки за 2016 рік нам вдалося капітально відремонтувати у місті близько 20-ти вулиць. Загальна протяжність нового дорожнього покриття склала більше 14 тисяч метрів, прокладено тротуарів і велодоріжок загальною довжиною 12 тисяч метрів. Зокрема, відремонтовано дороги на вулицях Садова, Мєчнікова, Авіаконструктора Антонова, Паламарчука, Грибоєдова, Полтавська, частина вулиці Заріфи Алієвої та інші.Ремонт наших доріг – це не стандартне латання дірок. Роботи зроблені якісно, за європейськими стандартами. Передбачені заїзні кишені, зупинки громадського транспорту, чітка розмітка, бордюри і тротуари для пішоходів. На вулицях Гагаріна та Грибоєдова ми додали трохи національного колориту: виклали пішохідні доріжки українським орнаментом.

Фото: Надано Володимиром Карплюком

Окрім ремонту дорожнього покриття, замінено комунікації (водопровід і каналізаційні колектори). Також відремонтовано і побудовано понад 3,5 кілометра зливової каналізації. За 25 років незалежності України Ірпінь мав лише одну дорогу з водовідведенням. На вулиці Пушкінській, де постійно стояла калюжа, зроблено експериментальну систему відведення води. Перші осінні дощі показали нам, що нова система зливової каналізації себе виправдала – калюж на дорогах немає.

До кінця цього року ми плануємо закінчити капітальний ремонт на вулицях Личака, Підгірна, Гуцала, Натана Рибака, 8-го Березня, Надсонова, Лесі Українки та Енергетиків.

Окремо хочу розказати про 7 світлофорів, які встановлено в місті. Це взагалі багато чи мало? Коли я розповідаю про наші світлофори за межами Ірпеня, то часто люди іронічно сприймають таку інформацію. Мовляв, світлофори – це дрібниця, про них і говорити не варто. Але коли я почав працювати міським головою два роки тому, в Ірпені не було жодного світлофора. Тому для нас це важливо, бо це безпека мешканців і гостей Ірпеня на дорогах.

Я не можу сказати, що оновлення вулиць далося нам легко. Цього року в Ірпені було багато ремонтів, переритих і перекритих доріг. Людям доводилося ходити та їздити в обхід. Це додавало незручностей ірпінчанам, але результат того вартий: зробили дороги – маємо право називатися містом.

Володимир Карплюк Володимир Карплюк , засновник Фонду відновлення Ірпеня
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram