ГоловнаБлогиБлог Ольги Гвоздік

Cаме час показати хто впливає на рішення в Укрзалізниці

У січні минулого року Кабінет міністрів України вивів державний залізничний холдинг «Укрзалізниця» з підпорядкування Міністерства інфраструктури України, передавши підпорядкування безпосередньо Уряду. Володимир Гройсман, і так маючи вплив на своїх профільних міністрів, взяв відповідальність за рішення в Укрзалізниці. Як відомо, що відповідальність – це вчинки. Саме час показати, що Укрзалізниця готова до позитивних змін, до реформи галузі, до оптимізації маршрутного руху, створення бодай якогось сервісу.

Фото: Александр Рудоманов

Наша команда пропонує почати з простого: реалізувати проект «Потяг на Маріуполь». Це не так складно, як більшість задач, що стоять перед очільниками міністерств. Але це дуже потрібно. Сьогодні, щоб дістатися з Києва на Маріуполь, треба витратити понад 18 годин.

Чи це норма? Ні! За 18 годин у вас розряджається телефон, ноутбук, будь-який гаджет. Якщо ви ведете бізнес, то приїжджати о 13 годині дня точно запізно для проведення усіх запланованих зустрічей. А якщо ви військовий, то ваша відпустка починається вже на вокзалі, добу відпустки людина промінює на шлях додому, замість часу в обіймах близьких.

Але все може змінитись. Наша команда підготувала декілька варіантів рішення питання. Деталі: http://mariupol-train.com/

Рішення готові. Залишилось застосувати головне – політичну волю. Від Прем’єр-міністра просимо довести усім, що він здатен управляти не лише країною, а й Укрзалізницею.

Київ-Маріуполь – далеко не єдиний маршрут, що потребує оптимізації.

Ми знаємо про проблеми інших маршрутів. На сторінці проекту Потяг на Маріуполь читачі ділилися своїми наболілими історіями надто виснажливих подорожей залізницею. Це питання менеджменту в УЗ, балансу пріоритетів між пасажироперевезеннями та вантажоперевезеннями. УЗ потребує не в.о. керівника, а справді якісного управління.

Чому саме Маріуполь? І чому саме зараз? Реінтеграція Донеччини має починатися не тільки з букви закону, а зі зручного сполучення. Маріуполь – це наш форпост. Ми маємо працювати над його розвитком і збереженням. Не може бути так, що подолати блокпости і доїхати до окупованих територій легше, ніж приїхати з громадськими проектами з Києва до Маріуполя.

Маріуполь вже давно визначив у своїй стратегії міста 2021 що ключовий пріоритет – це комфорт та висока якість життя мешканців. Тому завдання нашого руху - зручне сполучення для людей. Маріуполь – це місто науки та студентства, адже тут працюють не лише місцеві ВНЗ – технічний гуманітарний та морський університети. Маріуполь відкрив двері для Донецького юридичного інституту МВС України, Донецького національного медичного університету, Донецького державного інституту управління. Маріуполь – це курортне місто, рекреаційна зона Донецької області. Маріуполь – культурна столиця Приазов’я. Стратегія міста та економіка вимагають розвитку туризму. Стратегія міста передбачає постійний приріст інвестицій, нові виробництва, а значить, розвиток малого та середнього бізнесу.

Тож Маріуполю потрібне зручне сполучення, завдяки якому люди перестануть називати місто позаочі островом. Є підтримка населення, є підтримка лідерів думок. Сподіваємось і на підтримку Уряду!

Ольга Гвоздік Ольга Гвоздік , Громадький діяч
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram