Що має бути в вагоні поїзда, в якому ви їдете?

Ви їхали в купейному вагоні, де не працювали розетки скрізь, окрім купе провідника за додаткову плату? Ви задихались від жари літом у купе і вам розповідали, що це все нормально?

Тепер у вас є можливість дізнатись, що з сервісних приборів забов'язано бути у вашому вагоні.

Фото: molbuk.ua

В Україні, згідно Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України є наступна класифікація пасажирських поїздів: Інтерсіті+ (ІС+), Інтерсіті (ІС), Регіональний експрес (РЕ), Нічний експрес (НЕ), Регіональний поїзд (Р), Нічний швидкий (НШ) , Нічний пасажирський(НП).

Клас поїзда визначається комфортом та заявленою середньою швидкістю і призначається спеціальною комісією.

Так середня швидкість пасажирських поїздів відповідно до Правил є наступною: Інтерсіті+ (ІС+) складає більше 90 км\год, Інтерсіті (ІС) більше 80 км\год, Регіональний експрес (РЕ) та Нічний експрес (НЕ) більше 70км\год, Регіональний поїзд (Р) більше 50км\год, Нічний швидкий (НШ) більше 50км\год , Нічний пасажирський(НП) до 50 км\год.

“Круто”, - подумаєте ви. І що ж тут такого? І де інформація про те, що має бути в поїзді? І як дізнатись, в якому поїзді я їду?

Отже, при купівлі квитка на сайті, навпроти графи “поїзд” стоять дві букви (ІС, ІС+, РЕ, НЕ, Р, НШ, НП) , які і означають тип поїзда, але випадку, якщо ви купуєте квитки в касі, то в кінці другого рядка також стоять дві букви з даного переліку.

В Інтерсіті+, Інтерсіті, є вагони першого, другого класу, а у Регіональних поїздах та Регіональних еспресах ще є вагони третього класу. В Нічному експресі є вагони класу СВ та купе, в Нічному швидкому додаються ще плацкарти,а в Нічних пасажирських — ще загальні вагони.

Тепер розглянемо по кожному з класу поїздів, що має знаходитись у вагонах поїзда і за що не потрібно додатково платити:

У вагонах поїзда класів Інтерсіті + та Інтерсіті обов'язково мають бути: комфортабельні сидіння, розетки для ноутбуків (не менше одного на два місця), спеціальні умови для людей з фізичними вадами, кондиціонування, відеомонітори, вакуумний туалет.

У вагонах поїздів класу Нічний експрес обов'язково мають бути: розетки для ноутбуків (не менше одного на два місця), спеціальні умови для людей з фізичними вадами, кондиціонування, відеомонітори, вакуумний туалет.

У вагонах поїздів класу Нічний швидкий обов'язково мають бути: для СВ та купе -розетки для ноутбуків (не менше одного на два місця), кондиціонування, а для плацкарту — системи обігріву та вентиляція.

У вагонах поїздів класу Нічний пасажирський обов'язково має бути: для вагонів СВ та купе кондиціонування,а для плацкарту — системи обігріву та вентиляція.

У вагонах поїздів класу Регіональний експрес обов'язково мають бути: комфортабельні сидіння, розетки для ноутбуків (не менше одного на два місця, окрім вагонів третього класу), спеціальні умови для людей з фізичними вадами, в першому класі — кондиціонування,а у другому та третьому — вентиляція, інформаційні табло.

У вагонах поїздів класу Регіональний обов'язково має бути: вентиляція, системи обігріву, місця для людей з фізичними вадами, та в другому класі — комфортабельні місця.

Окремо зазначу, що системи обігріву, вентиляція, розетки — мають бути справними.

Також у вагонах, де є кондиціонування — температура повітря літом має триматись у межах +22 +26 градусів тепла.

У випадку несправності викликайте начальника поїзда з книгою скарг та записуйте туди усі недоліки та несправності. Детальніше про це можна прочитати тут.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram